Rer_r

查看个人介绍

Fighter - Christina Aguilera

存档灵魂:

Fighter
钢铁是怎样炼成

 

【歌词】

 

After all you put me through
You'd think I'd despise you
But in the end, I wanna thank you
'Cause you made me that much stronger
经历了你带给的种种痛苦
你以为我会对你恨之入骨
但是最后,我却想谢谢你
因为你让我变得如此强大

When I, thoughtI knew you
Thinking, that you were true
I guess I, I couldn't trust
Called your bluff, time is up
'Cause I've had enough
当时,我自以为了解你
以为你是如此用情专一
我想我耗尽对你的信任
时间已经穿透你的骗局
我已经忍无可忍的受够

You were, there by my side
Always, down for the ride
But your, joy ride just came down in flames
'Cause your greed sold me out of shame, mmhmm
你在我身边的时候
总是以自我为中心
你慢慢没有了激情
你的贪婪让我蒙羞

After all of the stealing and cheating
You probably think that I hold resentment for you
But, uh uh, oh no, you're wrong
'Cause if it wasn't for all that you tried to do
I wouldn't know, just how capable
I am to pull through
So I wanna say thank you
经历了各种偷情和欺骗后
你以为我会怨恨你
但是,哼哼,不是那样,你想错了
如果不是你的所作所为
我也不会知道我能如此坚强
撑过这些难关
所以我要谢谢你

'Cause it
Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
因为这段经历
让我变得更加坚强
让我变得更加努力
让我变得更加智慧
所以我要谢谢你,让我变成一名钢铁战士

Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter
让我学习加快
让我脸皮加厚
让我变得机灵
所以我谢谢你,让我变成一名钢铁战士

Oh, oh, oh, oh
Ooh, yeah, ohh
哦,哦,哦,哦
哦,耶,哦

 

Never, saw it coming
All of, your backstabbing
Just so, you could cash in
On a good thing before I'd realize your game
我从来没有预感到
你有如此卑鄙伎俩
正是如此,你才会
趁我认清你面目前,掳走了我的真心

I heard, you're going round
Playing, the victim now
But don't, even begin
Feeling I'm the one to blame
'Cause you dug your own grave
我听说,你到处散布
你在这段感情中有多么无辜
但你想都别想
把事情怪罪我身上
因为当初是你自掘坟墓

After all of the fights and the lies
'Cause you're wanting to haunt me
But that won't work anymore
No more, uh uh, it's over
'Cause if it wasn't for all of your torture
I wouldn't know how, to be this way now
And never back down
So I wanna say thank you
经历过这些谎言和争吵
你还阴魂不散的纠缠着我
但这对我不再是威胁
不再是威胁,哼哼,一切都结束了
若不是你对我的种种折磨
我也不会义无返顾的
走上这条路
所以我想感谢你

'Cause it
Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
因为这段经历
让我变得更加坚强
让我变得更加努力
让我变得更加智慧
所以我要谢谢你,让我变成一名钢铁战士

Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter
让我学习加快
让我脸皮加厚
让我变得机灵
所以我谢谢你,让我变成一名钢铁战士

How could this man I thought I knew
Turn out to be unjust, so cruel
Could only see the good in you
Pretended not to see the truth
我曾经自以为很了解的男人
如今对我如此不公,如此残忍
过去一直都只看得到你好的一面
谁知我是自欺欺人

You tried to hide your lies
Disguise yourself
Through living in denial
But in the end you'll see
You, won't, stop, me
你设法掩饰你的谎言
伪装你自己
否定你的作为
最终你会明白
你永远都不能阻止我了

I am a fighter and I
(I'm a fighter)
I ain't gon' stop
(I ain't gon' stop)
There is no turning back
I've had enough, yeah...
我是一名钢铁战士
我不会停止前进
我不会走回头路
我已经受够了

'Cause it
Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
So thanks for making me a fighter
因为这段经历
让我变得更加坚强
让我变得更加努力
让我变得更加智慧
所以我要谢谢你,让我变成一名钢铁战士

Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
So thanks for making me a fighter
让我学习加快
让我脸皮加厚
让我变得机灵
所以我谢谢你,让我变成一名钢铁战士

Thought I would forget (thought I)
I remember (ohh)
'Cause I remember (ohh)
I remember
以为我能忘记那些痛苦的回忆
但是它们刻骨铭心
是的,刻骨铭心
难以忘怀


评论
热度(28)
©Rer_r | Powered by LOFTER