Rer_r

查看个人介绍

Staring At You - Diane Birch

💃👯


存档灵魂:

Staring At You
一见钟情「蒙娜丽莎的眼」

 

【歌词】


Staring at you
Staring at me
It's a slow dance
But I believe
我凝视着你
你注目着我
缓慢的起舞
我一见钟情

Mona Lisa
Who do you see
It's your one chance
Do you believe
蒙娜丽莎
你看到谁
天降机缘
你相信吗

Let's get naked
Under the knife
We are dreamers
Larger than life
Staring at you
Staring at me
It's a slow dance
But I believe
让我们赤裸
在爱的刀尖
我们梦想着
生命的无限
我凝视着你
你注目着我
缓慢的起舞
我一见钟情

Lock up all the doors
Better seal your heart up tight
Block out all the noise
But you can't escape the light
Staring at you
Staring at me
关闭所有门
封存你的心
屏蔽所有噪音
你不要再躲闪
我凝视着你
你注目着我

'Cos your love creeps slow
Like a thief in the night
You take my breath
And you hold it inside
'Cos your love creeps slow
Like a thief in the night
You take my breath
And you hold it inside
你的爱潜行蔓延
像夜间偷心的贼
你窒息我的呼吸
你偷走了我的心
你的爱潜行蔓延
像夜间偷心的贼
你窒息我的呼吸
你偷走了我的心

There's an ocean
Inside of your head
With all the words
You wish you had said
We are broken
We have no pain
You're the needle
I am the vein
有一片海
在你脑中
甜言蜜语
快点吐露
打破沉默
释放压抑
你是针尖
我是静脉

Lock up all the doors
Better seal your heart up tight
Block out all the noise
But you can't escape the light
Staring at you
Staring at me
关闭所有门
封存你的心
屏蔽所有噪音
直面爱的光芒
我凝视着你
你注目着我

'Cos your love creeps slow
Like a thief in the night
You take my breath
And you hold it inside
'Cos your love creeps slow
Like a thief in the night
You take my breath
And you hold it inside
你的爱潜行蔓延
像夜间偷心的贼
你窒息我的呼吸
你偷走了我的心
你的爱潜行蔓延
像夜间偷心的贼
你窒息我的呼吸
你偷走了我的心


评论
热度(101)
©Rer_r | Powered by LOFTER