Rer_r

查看个人介绍

In Dreams - Ben Howard

贴 切


存档灵魂:

In Dreams
如梦似幻


【歌词】

 

Always a riddle in the world she says
Always a riddle inside my head
Always a thing to wonder the way we come to be
Oh it's a big old place for me, it's a big old world indeed
Everyone is killing me and everything conspires
她总是说,有一个谜团笼罩着世界,
我的思考就如在猜谜。
有一件事一直困扰我,
我们将会何去何从呢?
哦,这不着边际的空间,
这个无垠回忆的旧世界,
在那每个人都在折磨着我,
一切事物都与我格格不入。

Oh in dreams I have watched it spin
See a violent crack of atoms were all that comes in
Oh in dreams I have lain in sin
Just to be the cracked and the cared for
哦,在我梦中世界在旋转
事物的原子都在爆裂,冲撞我的头脑
哦,在梦中我深陷罪恶深渊
尽管让世界荡然无存,还是要去阻止

How can I ask, ask for more?
我该如何去追问,如何探究根源?

Always a riddle in the world she says
Always a riddle inside my head
Always a thing to wonder in the way come to be
Oh it's a big old world for me
It's a big old world indeed
Kicking my heels and wondering how I've been here so long
她总是说,有一个谜团笼罩着世界,
我的思考就如在猜谜。
有件事一直困扰着我,
我们将会何去何从呢?
哦,这个不着边际的空间,
这个无垠回忆的旧世界,
在那儿每个人都折磨着我,
一切事物都与我格格不入。
我翘起二郎腿思索,我是如何度过那漫漫无期?

Oh in dreams I have watched it spin
See a violent crack of atoms were all that comes in
Oh in dreams I saw Aesop's kin
Just a carcass of a man, I belong inside his skin
哦,在我梦中世界在旋转,
事物的原子都在爆裂,冲撞我的头脑。
哦,在梦中我看到伊索的同族,
只是具男人的残骸,我深入其骨髓。

Mmmm mmmmm mmmm
么么么么么么么么么么

Where to, where to begin?
I live alone now, 
I live alone in life with out you here
I may be troubled but I'm gracious in defeat
Oh I may be troubled but I'm gracious in defeat
该何去何从,又从何开始?
现在我独自生活,
现在我独自生活没有你。
我可能会陷入困境,但我虽败犹荣,
哦,我可能会陷入困境,但我虽败犹荣。

 

评论
热度(18)
©Rer_r | Powered by LOFTER