Rer_r

查看个人介绍

Welcome Home - Radical Face

治愈~😭

存档灵魂:

Welcome Home
回家疗伤

 

【歌词】

 

Sleep don't visit, so I choke on sun
And the days blur into one
And the backs of my eyes hum with things I've never done
睡眠久不来造访, 我像被太阳窒息,
那些日子眩晕模糊难分辨,
我眼前浮现过往未尽之事。

Sheets are swaying from an old clothesline
Like a row of captured ghosts over old dead grass
Was never much but we made the most
白色床单悬挂在, 旧日晾衣绳上飘舞,
像一排被绑架的鬼魂, 游荡荒草莽地,
记忆从未完整, 回忆挖空了心思。

Welcome home
欢迎回家疗伤。

Ships are launching from my chest
Some have names but most do not
you find If one, please let me know what piece I've lost
万舸千帆正从我胸口缓缓驶出,
有些的名字记住但大多的忘记,
如果你知我不知, 请告知我遗落了哪一片。

Heal the scars from off my back
I don't need them anymore
You can throw them out or keep them in your mason jars
愈合的伤疤从我背后剥落,
我不再需要这些污浊之物,
你可以随心丢弃或把它们随意埋葬。

I've come home
我已经在家疗伤。

All my nightmares escaped my head
Bar the door, please don't let them in
You were never supposed to leave
所有梦魇都驱赶出我脑海,
紧锁记忆大门, 不要再让它们重返,
唯独忆起你仍却翻江倒海。

Now my head's splitting at the seams
And I don't know if I can
Here, beneath my lungs
I feel your thumbs press into my skin again
现在我的头颅刺痛炸裂,
我不知道是否可以缝合。
但此刻就在这, 在我肺腑中,
感到你的拇指又无情的插入。
「我感受着撕心裂肺之苦。」


评论
热度(37)
©Rer_r | Powered by LOFTER